U Barrocu Campanina

U vernis 22 de marzo, us mininus i mininas de primeiru, segundu y terceiru de primaria foran de excursión a u Barrocu Campanina. Un trayectu dondi su pasarán genial i disfrutaran mutu du entorno natural, dondi us pájarus cantaban melodías de to tipu y as floris estaban en pleno apogeu. 

Elis equipaus con suas mochilas tamén entonaban cancios que retumbaban nu ambienti, juntu con as suas risas y conversacios que alegraban a u campu y a toa genti que se cruzaba con elis. 

Au chegar a u barrocu se les contó un relatu con u que se quedaran sorprendius, ya que se dici que "Volvendu a u 1614. A genti seia da misa du Espiritu Santu i de volta a u lugal daban tres cabezazus a unha pedra chamá “U Barrocu Campanina”, con a intención de que u Espíritu Santu les concederá tres deséus, pedra que inda hoixi existi" (fragmento de la historia contada por Alfredo Guerrero, de Valverde del Fresno, a su nieto Raúl Guerrero Payo).

Narra esa historia, ni un segundu durarán en quedarse quietus, pues tos empezarán a darsi cabezazus a ver si se les concedían us deséus que querían. A ilusión radiaba en elis, solu por alcanzar aquilu que deseaban.



Comentarios